2015. október 7., szerda

Hogyan dobjuk fel a parafa üzenőtáblánkat?

Az előszobába, a kulcstartónk mellé mindenképp szerettem volna egy üzenőtáblát, de olyan semmilyen volt csak úgy egyszerűen a megvásárolt kis parafatábla. Ezért gondoltam egyet, és a kulcstartóhoz passzoló színnel és mintával dobtam fel, ráadásként mágneses táblafestékkel festettem le az 1/3-át, így a kedvenc mágneseinket is felrakhatom, vagy krétával írhatunk rá üzenetet. 


A keretet két rétegben festettem akrilfestékkel, úgy láttam elbírja. Egy matt színt választottam, nincs különösebb oka, az tetszett meg. Egy ragasztócsík segítségével festettem le a mágneses részt, így szép vonalat kaptam. Majd, hogy elkülönítsem a sima parafa résztől decoupage technikával vittem fel mellé egy csík szalvétát. Így most már tényleg harmonizál a kulcstartóval.



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése