2015. szeptember 21., hétfő

Mit kezdjek egy vágódeszkával?

Hát készítsünk belőle fali kulcstartót! Hát persze! Mi mást? :D 

Az Eurós boltban vettem egy kb. 12x22 cm-es lekerekített sarkú vágódeszkát, és egyből tudtam, hogy ezen bizony nem hús lesz szeletelve, hanem le lesz festve, kis menetes kampók lesznek belecsavarva és megy fel az előszobánk falára. 

A vágódeszkát matt akrilfestékkel kentem le 2 rétegben. Száradás után decoupage technikával szalvétából kivágott mintákat ragasztottam rá. A "keys" feliratot dekorgumiból vágtam ki, és csak a falra fúrás után ragasztottam fel, hogy a csavarokat eltakarja. 5 darab menetes kis kampót tekerünk bele, amik a kulcsokat tartják. A falba előfúrtunk és tiplivel csavaroztuk fel, előtte persze a deszkát is átfúrtuk. 




Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, így készül mellé egy üzenőtábla is, amit hamarosan Nektek is megmutatok! 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése