2016. szeptember 5., hétfő

Hogyan váltak be? - Cien Sensitive update

Pár hete meséltem Nektek a trnd.com lehetőségeiről és, hogy a Lidl bőrápolási nagykövete lettem. Akkor ígértem, hogy írok róla egy vélemény posztot is, és mivel azóta ez az egyik legnépszerűbb poszt, így gondolom kíváncsiak vagytok rá. 


Akkor már meséltem, hogy igen érzékeny a bőröm és a hajam is, sőt a hajbajokról már ITT írtam. Valamint, azt is, hogy mennyire örültem és lelkesen vágtam bele a tesztelésbe. Na, de nem húzom tovább a szót, jöjjön a lényeg. 

A tusfürdő: 
Kellemes illat, kellemes állag. Nem szeretem a túl sűrű tusfürdőket, ennél kifejezetten jól eltalálták az állagot. Nincs benne színezék, így semleges színű. Jól eldolgozható és még nálam is jól habzik. Most kellett rájönnöm, hogy a vállamon és a hátamon levő kis pattanásokat bocsi, ha undi a tusfürdő is nagyban befolyásolja, mert ezzel 2-3 nap alatt szépen leszáradtak és nem is képződtek újak. Nem száradt ki a bőröm, nem viszketett, vagy húzódott. (Csak zárójelben jegyzem meg, hogy előtte Dove-ot használtam és az attól képződött pattikat tüntette el.) Úgyhogy engem a tusfürdő abszolút meggyőzött, szerintem fogok belőle vásárolni.
Jár az *****

A sampon:
Na a sampontól már nem vagyok elájulva. Alap állapotban 3 naponta mosom a hajam reggel, mert úgy 3. nap még feltűzve vállalható. Ezzel 2 napot bírt, és mintha egy kicsit korpásodni is kezdett volna a hajam. Már második nap lapul a fejemre, csak feltűzve bírom elviselni. Az illatával se vagyok kibékülve, mert egy kicsit férfiasra sikerült. 
Ami pozitívum, hogy jól habzik, jó az állaga és szilikon mentes. Egy közepes kategóriába teszem, olyan jó, ha nincs más fajta. 
Ezért *** jár neki. 

Ti milyen Cien terméket próbáltatok már?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése